sobota, 12 lutego 2011

Dlaczego zimą nie jeżdzimy?

http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/sport/motocross/Lukasz_Kurowski_snieg_zamiast_blota/Ostra_jazda_motocyklem_po_sniegu.jpgWszyscy pewno jednogłośnie odpowiedzą bo jest zimno!!! Lecz ja musiałem w zeszłym tygodniu zawieść motor do warsztatu, a ponieważ nie mam sprzętu do przewożenia motoru zrobiłem to na dwóch kółkach. Temperatura nie przekraczała 3'C w plusie ale nie padało. Ubrałem się trochę cieplej i ze zdumieniem muszę stwierdzić że wcale nie zmarzłem, a frajda była wielka po dość dużej przerwie usiąść znowu na "bladego" (patrz mój sprzęt). Oczywiście odradzam jazdę przy ujemnych temperaturach lub opadach śniegu lub chociaż deszczu ze względu bezpieczeństwa.
Nawet jeśli śnieg stopnieje to lepiej parę dni poczekać ponieważ nasze piękne drogi posypywane są solą i piaskiem, a nie muszę mówić że sól może zniszczyć nasz sprzęt a na piasku łatwo wpaść w poślizg. Jednak jeśli mamy tak jak dziś słoneczny dzień i temperaturę powyżej 5'C to wydaje mi się że nic nie stoi na przeszkodzie by chwile sobie polatać, frajda murowana. Tylko radze uważać na innych użytkowników drogi ponieważ nie są zbyt przyzwyczajeni do widoku motoru w lecie a co dopiero zimą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz