Troszeczkę historii:
W 1996r. przyszedł na świat 900RR/SC33 poprawiony lecz dalej niezawodny. Lżejsza i wytrzymalsza rama aluminiowa, trochę inny kształt owiewek. Silnik rozwiercono do 919cm (latach 98/99 zmniejszono do 918,5ccm) miało to na celu poprawienie momentu obrotowego w niższym zakresie obrotów. Moc pozostała bez zmian...
Ciekawostką jest zastosowanie z przodu 16 calowej opony mającej na celu poprawienie właściwości jezdnych jak i stabilności (nie potrzeba amortyzatora skrętu) Użytkownicy chcący nabyć taką nietypową oponę mogą się zdziwić, bo dostępność ich na rynku używanym jest znikoma i szybko się rozchodzą (w tamtych latach tylko Hornet posiadał taki sam rozmiar). Rozwiązaniem problemu jest założenie felgi 17" z hondy cbr600. Lata 98-99 przyniosły mały facelifting przednich reflektorów. Pod koniec lat 90 najchętniej kupowany "super sport".
Parametry techniczne:
Pojemność | 919cm3 |
Średnica x skok tłoka: | 71,0 x 58,0 mm |
Stopień sprężania: | 11,1:1 |
Układ zasilania: | 4x38-mm-Ø-Gleichdruckvergaser mit Flachschiebern |
Max. moc: | 72kW (98PS)/9750 min-1 zblokowany 92kW (126PS)/9750 min-1 odblokowany |
Max. moment obrotowy: | 80 Nm/7000 min-1 |
Układ zapłonowy: | Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem |
Rozrusznik: | Elektryczny |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu: | Łańcuch typu O-ring Nr 530 |
Wymiary (dł. x szer. x wys.): | 2.135 x 675 x 1.130 mm |
Rozstaw osi: | 1405 mm |
Wysokość siedzenia: | 810 mm |
Prześwit: | 140 mm |
Pojemność zbiornika paliwa: | 18 litrów (w tym ok4 litry rezerwy) |
Masa pojazdu w stanie suchym: | 183 kg |
Koło przednie: | 6-szprychowy drążony odlew z aluminium |
Koło tylne: | 6-szprychowy drążony odlew z aluminium |
Opony przednie: | 130/70 ZR16 |
Opony tylne: | 180/55 ZR17 |
Zawieszenie przednie: | 45-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm |
Zawieszenie tylne: | Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 125 mm |
Hamulce przednie: | Hydrauliczne, podwójne tarczowe 296mm, z zaciskami czterotłoczkowymi |
Hamulce tylne: | Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych |
Rama: | podwójna, z kompozytów aluminiowych |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz